ALLE AANBIEDINGEN!

Klantenservice

Welkom bij onze support afdeling

Veelgestelde vragen

  1. Waarom kan ik alleen in veelvouden van drie bestellen?
    Bij DirckIII staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij hebben dozen van 6, 9 en 12 stuks. Bij bestellen van minimaal 6 flessen en daarboven in veelvouden van 3 versturen we altijd een volle doos.
    Lees meer
  2. Waarom mag ik niet onbeperkt actie artikelen bestellen?
    DirckIII heeft het laagste prijspeil van Nederland. Wij rekenen al het inkoopvoordeel direct door in de prijzen voor onze klanten. Daarnaast geven wij bij actie artikelen nog eens extra korting bovenop deze al laagste prijzen. Wij houden bij het bezorgen van actie artikelen ook rekening met de verzendkosten die wij maken. Het verzenden van artikelen kost aanzienlijk meer dan de vergoeding die we aan onze klanten vragen voor het verzenden. Om de lage actieprijzen ook online te kunnen blijven garanderen hanteren wij daarom een maximaal aantal wat je online kan bestellen van een bepaald actie artikel. Deze verzendkosten worden niet gemaakt bij aankopen van actie artikelen in de winkel. Daarom kan je in de winkel vaak wat meer van een actie artikel kopen dan online.
    Lees meer
  3. Waarom zou ik mijn dranken bestellen bij DirckIII?

    Bestellen bij DirckIII heeft de volgende voordelen:

    • Alle dranken goedkoper!
    • Altijd de beste aanbiedingen!
    • Laagste bezorgkosten van Nederland, slechts 5 euro als bijdrage in de bezorgkosten!
    • Meer bestellen = minder bezorgkosten; 6 flessen = 5 euro. 12 flessen = 2,50. Meer dan 12 flessen = GRATIS BEZORGING!
    • Voor 16:00 besteld morgen in huis*
    • Sterke eigen merken!
    • Speciale webshop acties!
    • Meer dan 300 afhaalpunten in Amsterdam!
    Lees meer
  4. Bezorgdagen en tijden

    *Het streven van DirckIII wat bestellen en bezorgen betreft is simpel: vandaag besteld voor 16:00 = morgen in huis

    Let op, deze regel geldt alleen op werkdagen van Maandag tot en met Vrijdag. Bestel je op zaterdag voor 16:00 dan wordt je bestelling maandag aangeboden en bestel je op zondag dan wordt je bestelling dinsdag aangeboden.


    Om dit duidelijk en overzichtelijk te maken voor je, hebben wij hieronder een tabel staan met voor elke besteldag de daadwerkelijke bezorgdag. Via de track&trace code die je van ons ontvangt, kun je het pakketje volgen. Dit kan via de website van PostNL.

    Let op: dit kan pas vanaf de bezorgdag.

    Maandag besteld voor 16:00 uur is levering op dinsdag
    Dinsdag besteld voor 16:00 uur is levering op woensdag
    Woensdag besteld voor 16:00 uur is levering op donderdag
    Donderdag besteld voor 16:00 uur is levering op vrijdag
    Vrijdag besteld voor 16:00 uur is levering op zaterdag
    Zaterdag besteld voor 16:00 uur is levering op maandag.
    Zondag besteld is levering op dinsdag.

    Lees meer
  5. Wanneer betaal ik bezorgkosten?

    DirckIII heeft van alle slijterijen de laagste bezorgkosten van Nederland! Wij vragen slecht een bijdrage in de bezorgkosten;

    • 5,- per zending
    • Bij 12 flessen slechts 2,50
    • Bij meer dan 12 flessen géén verzendkosten!
    Lees meer

Laatst gestelde vragen

  1. Algemene voorwaarden Kadokaart

    Algemene voorwaarden DirckIII kadokaart

     

    Onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op de aanschaf en het gebruik van de DirckIII kadokaart uitgegeven door Dirck III B.V., hierna te noemen DirckIII.

     

    1. Algemeen

    Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de relatie tussen DirckIII en:

    • de koper van een DirckIII kadokaart;
    • de ontvanger van een DirckIII kadokaart;
    • de gebruiker van een DirckIII kadokaart.

     

    Door een DirckIII kadokaart te kopen en/of te gebruiken, aanvaart de koper, de ontvanger en/of de

    gebruiker de op dat moment geldende voorwaarden. Deze voorwaarden kunnen te allen tijde door

    DirckIII worden gewijzigd. De meest recente versie van de algemene voorwaarden vindt u op

    www.dirckiii.nl/kadokaart. Gewijzigde voorwaarden zijn direct van toepassing.

     

    2. Overige voorwaarden

    • De DirckIII kadokaart is verkrijgbaar bij elke DirckIII slijterij.
    • De DirckIII kadokaart is geldig bij elke kassa in elke DirckIII.
    • Met een DirckIII kadokaart kunt u geen andere DirckIII kadokaarten kopen.
    • De DirckIII kadokaart kan niet online worden besteed.
    • Voor het opladen van de DirckIII kadokaart geldt een minimum van 5 euro tot een maximum van 150 euro
    • De DirckIII kadokaart heeft een geldigheidsduur van 2 jaar en is tot 2 jaar na aankoop geldig.
    • Het saldo van de DirckIII kadokaart kan in één of meerdere keren worden besteed.
    • Indien het saldo ontoereikend is, kunt u het resterende bedrag op een andere wijze bijbetalen.
    • De DirckIII kadokaart is niet inwisselbaar tegen geld.
    • De DirckIII kadokaart kan niet geruild of geretourneerd worden.
    • U kunt bij elke DirckIII kassa uw saldo van de DirckIII kadokaart opvragen. Na besteding van een gedeelte of hele saldo ontvangt u aan de kassa een kassabon met het nieuwe saldo en de geldigheidsduur.
    • Het online opvragen van het saldo kunt u doen via www.dirckiii.nl/kadokaart. Hiervoor heeft u de extra veiligheidscode nodig die onder de grijze kraslaag staat aan de achterkant van de DirckIII kadokaart.
    • Een kadokaart mag alleen worden verzilverd, wanneer de originele DirckIII kadokaart fysiek overhandigd wordt om mee te betalen. Een foto van een kadokaart in een telefoon of in een app is niet toegestaan.
    • Bij het vermoeden van misbruik van de DirckIII kadokaart heeft DirckIII het recht om de kadokaart (tijdelijk) te blokkeren.
    • Verlies, diefstal of misbruik is voor risico van de kaarthouder. DirckIII vergoedt nimmer het saldo van een gestolen, beschadigde of verloren DirckIII kadokaart.
    • Het is niet mogelijk om het saldo van een DirckIII kadokaart te laten blokkeren of over te zetten naar een andere DirckIII kadokaart.
    • De koper, ontvanger en/of gebruiker zal zich onthouden van negatieve handelingen of gedragingen met betrekking tot de DirckIII kadokaart die schade kunnen toebrengen aan de reputatie en/of naam van DirckIII.
    • De DirckIII kadokaart mag niet zonder toestemming van DirckIII gebruikt worden als gratis artikel op het internet, bestelsites, etc.
    • Het namaken van de kadokaart is verboden. Elke verandering maakt de kadokaart ongeldig.
    • De DirckIII kadokaart is uitsluitend bestemd voor particulier gebruik. De kadokaart mag zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van Dirck III B.V. niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden.
    • DirckIII behoudt zich het recht voor om een betaling met de DirckIII kadokaart te weigeren indien betaling niet mogelijk is door een technische storing.

     

    Lees meer
  2. Niet lekker, geld terug garantie!

    NIET LEKKER, GELD TERUG!

    DirckIII heeft een enorm assortiment heerlijke wereldwijnen voor gegarandeerd de beste prijs-kwaliteitsverhouding en daarnaast zijn er iedere week ook nog eens een groot aantal van deze wijnen extra scherp voor je afgeprijsd. Veel van onze trouwe klanten hechten erg aan hun bekende lievelingswijntje en druivensoort en durven daarom niet zomaar een andere wijn uit te proberen. Helemaal niets mis mee, maar zo kan je wel het extra voordeel op onze andere wijnaanbiedingen mislopen en de wijnwereld van DirckIII heeft nog zoveel meer spannends te bieden!

    Om je over de drempel te halen om eens een andere wijn te ontdekken, hebben wij daarom boven op de beste prijs-kwaliteitsverhouding, die geldt voor al onze wijnen, ook nog onze niet lekker, geld terug garantie! Deze niet lekker, geld terug garantie op wijn heeft DirckIII al meer dan tien jaar. Je loopt dus bij DirckIII geen enkel risico om eens een andere wijn te proberen, want als je de wijn heeft geprobeerd en het is, ondanks het deskundige advies van onze medewerkers toch niet jouw smaak, dan mag je de wijn altijd terugbrengen. Zelfs als de fles half leeg is! Je krijgt direct je geld terug, maar je kunt de fles natuurlijk ook omruilen voor een andere wijn. Ontdek samen met DirckIII de heerlijkste wereldwijnen, proost!

     

    Lees meer
  3. Waarom bezorgen jullie nog niet in mijn regio?

    Momenteel bezorgen wij alleen in Amsterdam en zijn van plan om op korte termijn deze dienst verder uit te breiden. Kijk dus regelmatig op onze website en check of we al in jouw regio bezorgen! Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief zodat je altijd als eerste op de hoogte bent van onze aanbiedingen en laatste ontwikkelingen!

    Lees meer
  4. Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?
    Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de webshop, website en verzending van je bestelling. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement. Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen bij ‘Accountoverzicht’.
    Lees meer
  5. Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?
    Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.
    Lees meer
  6. Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?
    Dat hoeft niet. Je kunt jouw favoriete dranken opslaan door ze op jouw verlanglijst te plaatsen. Bij een volgende bestelling, vind je deze producten weer in je account omgeving. Daar vind je ook jouw historische bestellingen die je met één klik weer opnieuw in jouw winkelwagen kunt plaatsen.
    Lees meer
  7. Wanneer is er een sprake van een overeenkomst?
    Er is sprake van een overeenkomst op het moment van bezorgen/ afhalen.
    Lees meer
  8. Wanneer kan ik de aanbiedingen van volgende week bekijken?
    De aanbiedingen voor komende week staan elke zaterdagavond rond 00:00 uur online.
    Lees meer
This is the privacy policy sample page.
It was created automatically and do not substitute the one you need to create and provide to your store visitors.
Please, replace this text with the correct privacy policy by visiting the Customers > GDPR > Privacy Policy section in the backend.