Nu bezorging in Amsterdam!

Welkom bij onze support afdeling

Veelgestelde vragen

  1. Waarom mag ik niet onbeperkt actie artikelen bestellen?
    DirckIII heeft het laagste prijspeil van Nederland. Wij rekenen het inkoopvoordeel direct door aan de klant. Daarnaast geven wij bij actie artikelen nog eens extra korting op de al laagste prijzen. Om deze prijzen te garanderen hanteren wij een maximaal aantal artikelen wat je mag bestellen van een bepaalde actie.
    Lees meer
  2. Waarom zou ik mijn dranken bestellen bij DirckIII?

    Bestellen bij DirckIII heeft de volgende voordelen:

    • Alle dranken goedkoper!
    • Altijd de beste aanbiedingen!
    • Laagste bezorgkosten van Nederland, slechts 5 euro als bijdrage in de bezorgkosten!
    • Meer bestellen = minder bezorgkosten; 6 flessen = 5 euro. 12 flessen = 2,50. Meer dan 12 flessen = GRATIS BEZORGING!
    • Voor 16:00 besteld morgen in huis*
    • Sterke eigen merken!
    • Speciale webshop acties!
    • Meer dan 300 afhaalpunten in Amsterdam!
    Lees meer
  3. Bezorgdagen en tijden

    *Het streven van DirckIII wat bestellen en bezorgen betreft is simpel: vandaag besteld voor 16:00 = morgen in huis

    Let op, deze regel geldt alleen op werkdagen van Maandag tot en met Vrijdag. Bestel je op zaterdag of zondag dan wordt deze op maandag verzonden en dinsdag aangeboden.


    Om dit duidelijk en overzichtelijk te maken voor je, hebben wij hieronder een tabel staan met voor elke besteldag de daadwerkelijke bezorgdag. Via de track&trace code die je van ons ontvangt, kun je het pakketje volgen. Dit kan via de website van PostNL.

    Let op: dit kan pas vanaf de bezorgdag.

    Maandag besteld voor 16:00 uur is levering op dinsdag
    Dinsdag besteld voor 16:00 uur is levering op woensdag
    Woensdag besteld voor 16:00 uur is levering op donderdag
    Donderdag besteld voor 16:00 uur is levering op vrijdag
    Vrijdag besteld voor 16:00 uur is levering op zaterdag
    Zaterdag besteld is levering op dinsdag.
    Zondag besteld is levering op dinsdag.

    Lees meer
  4. Wanneer betaal ik bezorgkosten?

    DirckIII heeft van alle slijterijen de laagste bezorgkosten van Nederland! Wij vragen slecht een bijdrage in de bezorgkosten;

    • 5,- per zending
    • Bij 12 flessen slechts 2,50
    • Bij meer dan 12 flessen géén verzendkosten!
    Lees meer

Laatst gestelde vragen

  1. Niet lekker, geld terug garantie!

    NIET LEKKER, GELD TERUG!

    DirckIII heeft een enorm assortiment heerlijke wereldwijnen voor gegarandeerd de beste prijs-kwaliteitsverhouding en daarnaast zijn er iedere week ook nog eens een groot aantal van deze wijnen extra scherp voor je afgeprijsd. Veel van onze trouwe klanten hechten erg aan hun bekende lievelingswijntje en druivensoort en durven daarom niet zomaar een andere wijn uit te proberen. Helemaal niets mis mee, maar zo kan je wel het extra voordeel op onze andere wijnaanbiedingen mislopen en de wijnwereld van DirckIII heeft nog zoveel meer spannends te bieden!

    Om je over de drempel te halen om eens een andere wijn te ontdekken, hebben wij daarom boven op de beste prijs-kwaliteitsverhouding, die geldt voor al onze wijnen, ook nog onze niet lekker, geld terug garantie! Deze niet lekker, geld terug garantie op wijn heeft DirckIII al meer dan tien jaar. Je loopt dus bij DirckIII geen enkel risico om eens een andere wijn te proberen, want als je de wijn heeft geprobeerd en het is, ondanks het deskundige advies van onze medewerkers toch niet jouw smaak, dan mag je de wijn altijd terugbrengen. Zelfs als de fles half leeg is! Je krijgt direct je geld terug, maar je kunt de fles natuurlijk ook omruilen voor een andere wijn. Ontdek samen met DirckIII de heerlijkste wereldwijnen, proost!

     

    Lees meer
  2. Waarom bezorgen jullie nog niet in mijn regio?

    Momenteel bezorgen wij alleen in Amsterdam en zijn van plan om op korte termijn deze dienst verder uit te breiden. Kijk dus regelmatig op onze website en check of we al in jouw regio bezorgen! Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief zodat je altijd als eerste op de hoogte bent van onze aanbiedingen en laatste ontwikkelingen!

    Lees meer
  3. Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?
    Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de webshop, website en verzending van je bestelling. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement. Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen bij ‘Accountoverzicht’.
    Lees meer
  4. Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?
    Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice.
    Lees meer
  5. Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?
    Dat hoeft niet. Je kunt jouw favoriete dranken opslaan door ze op jouw verlanglijst te plaatsen. Bij een volgende bestelling, vind je deze producten weer in je account omgeving. Daar vind je ook jouw historische bestellingen die je met één klik weer opnieuw in jouw winkelwagen kunt plaatsen.
    Lees meer
  6. Wanneer is er een sprake van een overeenkomst?
    Er is sprake van een overeenkomst op het moment van bezorgen/ afhalen.
    Lees meer
  7. Wanneer kan ik de aanbiedingen van volgende week bekijken?
    De aanbiedingen voor komende week staan elke zaterdagavond rond 00:00 uur online.
    Lees meer
  8. Mijn beoordeling is niet zichtbaar, hoe kan dit?
    De review wordt eerst gecontroleerd door de beheerder van de website, dit kan soms even duren. Na goedkeuring zal deze getoond worden en kun je de review ook terugzoeken in het account.
    Lees meer