XXL Flessen!

Verzending & Bezorging

Waarom kan ik alleen in veelvouden van drie bestellen?

Bij DirckIII staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij bezorgen daarom bestellingen van minimaal 6 flessen in de mix (het mag dus wijn, sterke drank of ...

Waarom moet ik minimaal 6 flessen bestellen voor bezorging?

Bij DirckIII staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij bezorgen daarom bestellingen van minimaal 6 flessen in de mix (het mag dus wijn, sterke drank of ...

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een barcode van PostNL. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie...

Bezorgdagen en tijden

*Heel Nederland is nog steeds massaal online aan het shoppen. Hierdoor ontstaat er in sommige gevallen vertraging in de bezorging van PostNL. Houd er rekening mee dat je pakket later bezorgd kan worden. Volg daarom altijd je pakket op de website of app...

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Wij streven ernaar, wanneer voor 20.00 besteld, jouw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je bestelling helaas later geleverd wordt. Onze verzendpartij PostNL levert 98% van de pakketten op tijd...

Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen?

DirckIII rekent tijdelijk géén bezorgkosten! Bestellen mogelijk vanaf 6 flessen (in de mix) 6 flessen = GRATIS BEZORGING!

Controleert de bezorger van PostNL mijn legitimatie bij bezorging?

De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst, dit gebeurt na de leeftijdscheck. Hierbij worden de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs genoteerd. Dit alles om het contact tussen de mensen te minimaliseren.

Mijn bestelling is retour gezonden, wat nu?

Wanneer je pakket is geretourneerd kan dit verschillende redenen hebben. Deze redenen staan vaak aangegeven in de online Track & Trace-informatie die je van ons hebt ontvangen. Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens...

Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal PostNL het pakket proberen af te geven bij één van de buren. Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt...

Is het mogelijk om de afleverdag te wijzigen?

Alles wat je bij ons besteld wordt bezorgd door PostNL. Je krijg je van tevoren een tijdsperiode aangewezen waarop de bezorger bij je langs komt. Met de PostNL-app kan je zelf een gewenste bezorgtijd invoeren. Je kan daarnaast ook meteen een PostNL-locatie...

Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je altijd een geldig legitimatiebewijs nodig. Tevens wordt er bij twijfel gecontroleerd of je 18 jaar oud bent. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs mee als je de bestelling gaat ophalen.

Kan ik mijn pakket laten leveren op een alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het alternatieve bezorgadres invoeren. Indien...

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar er is wel getekend voor ontvangst. Wat nu?

Met de Track & Trace-code kun je de informatie bekijken over de levering van je pakket. Je pakket is waarschijnlijk conform de voorwaarden bij je buren geleverd. Hiervan ontvang je een kennisgeving in je brievenbus. Hierop staat waar je pakket is...

Mijn zending is beschadigd. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken is het mogelijk dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk erg vervelend en willen we zo snel mogelijk voor je oplossen! Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van: De...

Ik heb een vraag over de bezorging van mijn webshop bestelling

Je kunt kijken waar je pakket is met de PostNL-app. Hierin kun je ook een ander tijdstip voor de bezorging of een ophaallocatie kiezen.

Mijn pakket is incompleet. Wat nu?

Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken kan het voorkomen dat je pakket incompleet is. Dit is natuurlijk erg vervelend en willen we snel voor je oplossen. Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van: De doos De ontvangen inhoud Je kunt...