- FAQ
- Verzending & Bezorging
Verzending & Bezorging

Altijd de beste deals bij Dirck3
Altijd op de hoogte van onze goedkoopste dranken?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang altijd als eerste de folder direct in je inbox. Daarnaast maak je iedere maand kans op een Dirck3 kadokaart t.w.v. €25!

Bij DirckIII staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij bezorgen daarom bestellingen van minimaal 6 flessen in de mix (het mag dus wijn, sterke drank of ...
Bij DirckIII staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij bezorgen daarom bestellingen van minimaal 6 flessen in de mix (het mag dus wijn, sterke drank of ...
Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een barcode van PostNL. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie...
Verzending PostNLWij besteden de verzending alle bestellingen uit aan PostNL. Het kan bij uitzondering voorkomen dat er bij PostNL vertraging in de bezorging ontstaat. Wij willen je vragen om alsjeblieft nog even geduld te hebben bij vertraging en...
Wij streven ernaar, wanneer voor 20.00 besteld, jouw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je bestelling helaas later geleverd wordt. Onze verzendpartij PostNL levert 98% van de pakketten op tijd...
DirckIII rekent géén bezorgkosten! Bestellen mogelijk vanaf 6 flessen (in de mix) 6 flessen = GRATIS BEZORGING!
De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst, dit gebeurt na de leeftijdscheck. Hierbij worden de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs genoteerd. Dit alles om het contact tussen de mensen te minimaliseren.
Wanneer je pakket is geretourneerd kan dit verschillende redenen hebben. Deze redenen staan vaak aangegeven in de online Track & Trace-informatie die je van ons hebt ontvangen. Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens...
Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan haal je je pakket op met geldig legitimatiebewijs bij de PostNL ophaallocatie waar deze naartoe is gebracht (zie je Track & Trace-informatie).
Alles wat je bij ons besteld wordt bezorgd door PostNL. Je krijg je van tevoren een tijdsperiode aangewezen waarop de bezorger bij je langs komt. Met de PostNL-app kan je zelf een gewenste bezorgtijd invoeren. Je kan daarnaast ook meteen een PostNL-locatie...
Om je pakket te kunnen afhalen heb je altijd een geldig legitimatiebewijs nodig. Tevens wordt er bij twijfel gecontroleerd of je 18 jaar oud bent. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs mee als je de bestelling gaat ophalen.
Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het alternatieve bezorgadres invoeren. Indien...
Met de Track & Trace-code kun je de informatie bekijken over de levering van je pakket. Je pakket is waarschijnlijk conform de voorwaarden bij je buren geleverd. Hiervan ontvang je een kennisgeving in je brievenbus. Hierop staat waar je pakket is...
Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken is het mogelijk dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk erg vervelend en willen we zo snel mogelijk voor je oplossen! Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van: De...
Je kunt kijken waar je pakket is met de PostNL-app. Hierin kun je ook een ander tijdstip voor de bezorging of een ophaallocatie kiezen.
Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken kan het voorkomen dat je pakket incompleet is. Dit is natuurlijk erg vervelend en willen we snel voor je oplossen. Wij verzoeken je duidelijke foto's te maken van: De doos De ontvangen inhoud Je kunt...