XXL flessen!

Alphen aan den Rijn, 19 juli 2023

DIRCK3 DRANKEN-WINKEL OUD-BEIJERLAND GEHEEL VERNIEUWD

Op de vertrouwde locatie is aan het Vierwiekenplein een geheel nieuwe Dirck3 super discount dranken-winkel open gegaan. Op meer dan 200m2 biedt de winkelketen een zeer groot assortiment dranken aan tegen de allerlaagste prijzen van Nederland. Je mag dit met recht een super discount dranken-winkel noemen!

Jeroen Besters, directeur Dirck3, zegt: “Dit is geen gewone slijterij maar een super discount dranken-winkel. Wij hebben naast de beste kwaliteitswijnen al vanaf 3 euro, champagnes, sterke drank, pils en speciaal bier ook een enorm assortiment frisdranken, water en sappen die bij ons altijd het aller goedkoopste zijn. Bij Dirck3 vind je alle dranken op één adres, dat is lekker makkelijk inladen en élke dag goedkoop.”

Maarten Dunk, manager van de nieuwe Dirck3, voegt toe: “ Voor een feestje ben je bij ons aan het juiste adres. Wij doen niet aan poespas met spaaracties of klantenkaarten, maar hebben gewoon iedere dag altijd eerlijke lage prijzen. Daar bovenop hebben we ook nog eens wekelijks spectaculaire aanbiedingen, extra voordeel partijen, verassende kanskoopjes en cadeau’s en dat voor iedereen. Komt dat zien! Ons deskundige team staat graag voor je klaar.”

De dranken-winkel is 7 dagen per week geopend en heeft een ruime parkeerplaats voor de deur en een enorme parkeergarage bij de naastgelegen en ook geheel vernieuwde Dirk supermarkt.

onze winkels

Bekijk alle winkels voor de actuele openingstijden.

• Alle dranken goedkoper!
  • De beste acties!
  • Eerlijk advies en de beste service

Bekijk alle winkels